ZAPYTAJ O WYCENĘ:

Wiaty rowerowe i zadaszenia na rowery

wiata rowerowa ECO

wiata rowerowa ECO

Solidna i ekonomiczna wiata rowerowa o konstrukcji wykonanej z anodowanych rur aluminiowych, łączników oraz poliwęglanu komórkowego. Łatwa w montażu, posiada opcję rozbudowy modułu podstawowego o kolejne poszerzenia.

OPIS I CENY

icon PDF
wiata rowerowa LUKOWA

wiata rowerowa ŁUKOWA

Elegancka i klasyczna w formie wiata rowerowa. Moduł podstawowy może być powiększany o kolejne odcinki szerokości 2,5 m. Łukowe zadaszenie, oraz opcjonalne oszalowania boczne, wykonane są z przezroczystego poliwęglanu komórkowego. Możliwość oświetlenia zintegrowaną taśmą LED.

OPIS I CENY

icon PDF
wiata rowerowa MEDIOLAN

wiata rowerowa MEDIOLAN

Klasyczny model wiaty rowerowej w nowoczesnej odsłonie o bardzo wytrzymałej konstrukcji i estetycznym wyglądzie. Wiata dostępna w wersji jedno lub dwukolorowej, z oszalowaniami (ścianami bocznymi) lub bez. Możliwość poszerzania o kolejne moduły 2,5 m. Dzięki głębokości ponad 2 m, skutecznie chroni rowery, skutery i motocykle przed warunkami atmosferycznymi.

OPIS I CENY

icon PDF
wiata rowerowa PROVINCE

wiata rowerowa PROVINCE

Ozdobna wiata rowerowa, idealna dla starówek miejskich i parków. Do wyboru różne gałki dekoracyjne. Konstrukcja wykonana z aluminium, zadaszenie z przezroczystego poliwęglanu komórkowego. Możliwość poszerzania wersji podstawowej o kolejne moduły. Opcjonalne oszalowania boczne.

OPIS I CENY

icon PDF
wiata rowerowa CONVIVALE

wiata rowerowa CONVIVALE

Wiata o nowoczesnej estetyce, która oferuje bardzo dużo miejsca na ustawienie rowerów. Wykonana ze stali, dach i oszalowania z poliwęglanu komórkowego. Możliwość poszerzania wiaty o dodatkowe moduły 1,3 m.

OPIS I CENY

icon PDF
wiata wielofunkcyjna XXL

wiata wielofunkcyjna XXL

Największa zadaszona wiata rowerowa na rynku. Moduł podstawowy ma szerokość 5 m i głębokość 4,16 m. Dodatkowo wiatę można powiększać o kolejne moduły oraz dodawać ściany boczne. Wiata może służyć jako parking dla pojazdów, lub zadaszenie przejścia dla pieszych lub zabudowanie stanowisk targowych.

OPIS I CENY

icon PDF
wiata rowerowa ZAMYKANA

wiata rowerowa ZAMYKANA

NOWOŚĆ! Okratowana wiata rowerowa, która może być zamykana na klucz lub zamek elektroniczny. Idealna dla osiedli miejskich, gdzie zapewni kontrolowany dostęp i bezpieczeństwo parkowanych rowerów i pojazdów. Podstawę wiaty o szerokości 2,5 m, można poszerzać o kolejne moduły.

OPIS I CENY

icon PDF
wiata rowerowa POLKSIEZYCOWA

wiata rowerowa PÓŁKSIĘŻYCOWA

Wiata na rowery o nowoczesnym kształcie. Wykonana z profili stalowych oraz sklepienia z przeźroczystego poliwęglanu komórkowego. Możliwość poszerzania wiaty o dodatkowe moduły 2,8 m. Opcjonalne oszalowania boczne.

OPIS I CENY

icon PDF

Jaką wiatę rowerową wybrać?

Oferujemy szeroki wybór modeli wiat rowerowych. Wszystkie charakteryzują się najwyższą jakością wykonania i trwałością. Udzielamy aż 10 lat gwarancji na nierdzewność i 5 lat na wady produktu. Zadaszenia dla rowerów wykonane są ze stali i poddane procesowi galwanizacji ogniowej lub są wykonane z aluminium. Jako wykończenie wiaty, możliwe jest wybranie dowolnego koloru RAL. Nasza ekipa montuje wiaty rowerowe na terenie całego kraju.

Zdjęcia zamontowanych przez nas wiat rowerowychzobacz tutaj.

Wiaty rowerowe spełniają bardzo ważną funkcję w architekturze miast. Pozwalają zaparkować rowery w wyznaczonych do tego miejscach, chroniąc jednocześnie rowery przed opadami deszczu lub śniegu. Wiaty rowerowe stawia się np. przy węzłach komunikacyjnych, aby osoby dojeżdżające z obrzeży miasta mogły tam zostawić swój rower i przesiąść się do kolejki podmiejskiej, metra czy tramwaju. Równie często zakupują wiaty dla rowerów firmy prywatne, np. duże fabryki. Jest to zachęta dla pracowników, aby dojeżdżali do pracy na swoich jednośladach. Do każdej z wiat rowerowych, mogą zostać dobrane stojaki lub barierki rowerowe, których pełna oferta znajduje się w osobnej zakładce.

Konstrukcja wiat rowerowych

Proponowane przez nas wiaty rowerowe wykonane są z ocynkowanej stali o profilu zamkniętym. Cynk, którym pokryta jest konstrukcja, służy do tego, aby ochronić wiatę przed korozją. Dzięki temu wiaty mogą być umieszczone na świeżym powietrzu, być użytkowane nawet zimą i nie stracą koloru ani nie zostaną zniszczone. Cynk sprawia także, że nie trzeba regularnie konserwować takich wiat, a one z czasem nie tracą walorów estetycznych.

Warstwa cynku charakteryzuje się także odpornością na nacisk i uderzenia. Oznacza to, że w trakcie użytkowania maleje ryzyko odprysków oraz ryzyko korozji zmniejsza się do minimum. Inną korzyścią ocynkowania jest fakt, że wiata zyskuje nowoczesny kolor, który pasuje do każdego rodzaju zabudowy miejskiej – tej bardziej nowoczesnej, jak i tradycyjnej.

Jeśli zaś chodzi o boki wiaty rowerowej, to mogą być one wykonane z dwóch materiałów: szkła oraz przeźroczystego poliwęglanu komórkowego. Obydwa materiały są zarówno wytrzymałe, jak i dobrze prezentują się w wielu połączeniach kolorystycznych. To samo tyczy się z zadaszeniem, chociaż ze względu na możliwość wzmożonych opadów deszczu i śniegu, preferowane są zadaszenia wykonane z poliwęglanu komórkowego. 

Polecane kategorie: