Gemma - blokady parkingowe, stojaki rowerowe, barierki i słupki drogowe, mała architektura
 
 
 
 
 
 
 
 

DOSTAWA DO KLIENTA

Zapewniamy dostawę do Klienta na terenie całego kraju. Przy większych zamówieniach bezpłatnie.

Koszty transportu:
- Marka PROCITY : 15-80 zł netto, zamówienia powyżej 4000 zł netto dostarczamy bezpłatnie.
- Stojaki rowerowe klasyczne oraz Move: 29 zł netto za każdy stojak.
- Produkty betonowe: ok. 60 zł netto za sztukę, są to produkty o dużej wadze.

Czas transportu:
Dostawa 1-2 dni jeżeli zamówiony towar jest w magazynie w Polsce. Jeżeli nie to czas dostawy wynosi 7-14 dni, w zależności od wielkości zamówienia. Do czasu transportu należy doliczyć czas produkcji towaru (przy niestandardowych zamówieniach oraz gdy towaru nie ma w magazynie producenta). Czas produkcji wynosi od 24 godzin do 4 tygodni, w zależności od wybranego wariantu towaru.

Montaż:
Wszystkie nasze produkty są wytworzone z myślą o łatwym montażu i zamocowaniu. Gdyby jednak potrzebowali Państwo dodatkowej usługi montażu prosimy o kontakt. Przedstawimy odpowiednią wycenę.
Do wyceny potrzebujemy następujące informacje:
- jakie produkty będą montowane,
- miejsce (adres) montażu,
- opis podłoża na którym będą posadowione produkty.
Przydatne będą zdjęcia miejsca montażu.

Zdjęcia wybranych zamontowanych produktów - zobacz tutaj.


Pozostałe informacje:
Wyładunek towaru z pojazdu i pozostałe czynności z tym związane (wniesienie do biura, magazynu, itp.) należą do obowiązków odbiorcy towaru.
Zaleca się sprawdzić towar przy odbiorze.
W przypadku uszkodzenia opakowania lub stwierdzenia innych śladów uszkodzeń powstałych w czasie dostawy konieczne jest wyraźne zaznaczenie tego faktu na "liście przewozowym" w momencie odbioru towaru. W przypadku uszkodzenia opakowania lub innych widocznych uszkodzeń tylko sporządzając protokół szkody firma GEMMA będzie mogła przyjąć reklamację od odbiorcy oraz złożyć reklamację w firmie kurierskiej. Kurier ma obowiązek umożliwić odbiorcy opisanie widocznych szkód i podpisać się na protokole.
W przypadku szkód transportowych wykrytych po przyjęciu dostawy, tzn. dających się stwierdzić jedynie po rozpakowaniu towaru, należy w ciągu 3 dni roboczych od daty dostawy skontaktować się z naszą firmą celem sporządzenia protokołu szkód pod rygorem utraty roszczenia.